Annons:
Etikettvilken-låt-är-det-jag-hört
Läst 2657 ggr
Carrosh
1/21/18, 10:34 AM

Vad är det för låt?

Igår på jobbet, runt lunch, stod teven på. Hörde David Batras röst och så var det någon tjej som sjöng en låt jag blev lite nyfiken på. Inte helt säker på att texten är helt rätt, stod en bit bort med en bit vägg emellan. Har noll koll på tv-program då jag själv inte har någon tv, så behöver lite hjälp..

Den text jag tror jag hörde iaf var: "I wanna live…. (nånting, nånting) channel… (nånting)".
Någon som vet vad för låt detta kan vara?

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
beem
1/21/18, 11:06 AM
#1

Ett litet tips om du vill söka vidare - David Batra sitter i juryn för Talang. 

https://www.tv4play.se/program/talang/3950376


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Carrosh
1/21/18, 3:24 PM
#2

#1 Tack för länken, var det den som gick igår? Verkar som att jag dock måste kolla hela programmet inklusive reklam för att hitta det..? 🤔 Står det vilken låt de spelar upp?

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

beem
1/21/18, 5:33 PM
#3

Om du kollar i länken så kommer  du till en sida där de presenterar sångarna och låtnamn. Det är från 19 jan.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Moalinn
1/21/18, 7:36 PM
#4

Repris av Talang gick igår runt lunch om jag inte minns fel, så kan mycket väl ha varit därifrån! :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

wyatt
1/22/18, 1:33 AM
#5

"I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier I'm gonna live like tomorrow doesn't exist Like it doesn't exist I'm gonna fly like a bird through the night, feel my tears as they dry I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier"

Låten heter Chandelier och sjöngs nyligen av Frida Green i Talang på TV 4.

Hon fick stående ovationer!

Carrosh
1/24/18, 2:32 PM
#6

#3 Det var 20 januari jag hörde och jag visste inte heller vad låten hette och såg ej heller teven, så har fått gå enbart på det ljud jag hörde.

Tack så  mycket för alla svar! Jag fick svar från annat håll också och har hittat låten!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
Upp till toppen
Annons: