Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt

Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Musik generellt

Avicii toppar de svenska topplistorna

2018-04-23 15:21 #0 av: Moalinn

Det har gått tre dagar sedan beskedet om hans bortgång, och hans låtar spelas hos svenskarna som aldrig förr. På Spotify ligger hans låtar i topp och är den mest spelade artisten just nu. I övriga världen lyssnar man också mycket på hans låtar, framförallt de mest kända.

Lyssnar du på Avicii just nu?

Mvh Moalinn. | moalinnahlstrom.se
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Anmäl
2018-04-23 21:27 #1 av: [Blue_Lugia]

Jag har aldrig varit något stort fan, men jag gillar en del av hans låtar.
Lyssnade litegrann i helgen precis när man fick veta vad som hänt, men nej jag skulle inte säga att jag lyssnar speciellt mycket på Avicii nu mot innan han gick bort, typ ingenting faktiskt.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.