Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen Eurovision Song Contest Om sajten & iFokus Egen inspelad musik Hissa eller dissa Idol Instrument/annan utrustning Kluringar Konserter/Festivaler Köpes/Säljes Eurovision Song Contest Melodifestivalen Musik generellt Musikvideos Musik: 50-60tals musik Musik: 70- 80- 90-tals Musik: Alternative Musik: Asiatisk Musik: Blues Musik: Country Musik: Disney Musik: Hip Hop/Rap/R'n'B Musik: Instrumentalt Musik: Klassisk Musik: Kpop Musik: Metal/Rock Musik: Pop

Musik: Punk/Grunge Musik: Reggae Musik: Techno/Dance/Electronica Musik: Jazz Nyheter Tävling OT Blandat / Övrigt Recensioner Röstning Senaste nytt Spotify Youtube Vilken låt är det jag hört?
Musik: Pop

Låt snälla hjälp

2018-05-31 13:43 #0 av: Jungfru82

Refrängen är: morgonen vaknar och solen går upp..vilken är låten och vilken artist? Hört den så mycket men vill veta vad den heter är så bra

Anmäl
2018-05-31 14:17 #1 av: beem

Kan det vara Lisa Nilsson med Försiktigt.

Anmäl
2018-05-31 21:05 #2 av: Jungfru82

Inte så lugn och den måste vara från 2018

Anmäl
2018-05-31 23:36 #3 av: Tant Grön

På vilken kanal har du hört den? Du kan notera vilken tid du hört den och googla på programmet + spellista. T.ex. här är spellista för mix megapol: https://www.radioplay.se/mixmegapol/latlista

Anmäl
2018-06-01 20:56 #4 av: Jungfru82

Låten heter " säg att du älskar mig" hon heter Andrea Lundqvist jag hittade den äntligen

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.