Annons:
Etikettkonserter-festivaler
Läst 1158 ggr
whoppydough
2018-06-04 23:39

Ed sheeran biljettter....

Hej! Jag och min syster skulle gå på Ed Sheeran i Juli och tänkte då inte att det var något problem att det var personliga biljetter men nu har min syster fått förhinder och kan inte komma på konserten. På denna konsert är det då som sagt personliga biljetter och om man beställer för flera personer så hamnar den persons namn som beställer på alla biljetter, då måste den som beställt vara med för att dom andra ska ta sig in på konserten o eftersom hon inte kan ta sig till Gbg så funkar inte det. Min biljett blir alltså ogiltig om jag blir leggad o hon inte är med och man kan inte heller göra återbetalning. Därför undrar jag om någon har erfarenhet av personliga biljetter på just konserter och om det 1. Går att ändra namn på biljetten och 2. Om inte det går - hur stor risken är att man måste legga vid insläppet… ? Är det värt att åka typ 4h tåg till GBG om risken att inte komma in på konserten finns? Nån som har erfarenhet av detta får gärna svara. :)

Annons:
ilenna90
2018-06-05 16:40
#1

jag har ingen erfarenhet av om det går att ändra namn, men när jag gått på konsert med personlig biljett så har dom i alla fall leggat, skulle dom inte göra det skulle nog många ´fuska´ för att ´dom ändå inte kollar´ liksom :) 
men du kanske kan höra av dig till arrangören och fråga ifall det är möjligt att byta namn.

Moalinn
2018-06-05 20:52
#2

Det ska gå att ändra namn, tror man bra kan göra det typ en gång men det ska gå. Som sagt, hör av dig till kanske framförallt Ticketmaster så kan de nog hjälpa dig, men värt att testa Live Nation också. Hoppas det löser sig! :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

whoppydough
2018-06-16 19:40
#3

#1 #2 Tack för hjälpen :)

Upp till toppen
Annons: