Annons:
Etikettspotify
Läst 402 ggr
Sindri
12/9/19, 1:16 PM

Bläääh för streaming

Är en smula upprörd nu eftersom jag inte kan lyssna på den bästa julmusiken på Spotify, den med Trans-Siberian Orchestra.
Jag hinner inte  ofta lyssna på Spotify så jag köper kort då och då, bl a till jul för att kunna lyssna på bästa julmusiken.  Nu finns den helt plötsligt inte där och då är man ju helt lost. Jag har ett album själv på datorn, men brukar lyssna på två till, men de är borttagna från Spotify, endast en låt finns kvar. Och det är ju helt omöjligt att kommunicera med Spotify.

Har desperat letat efter ställen att streama  eller köpa album, men det ena finns bara inte.

Jag föredrar nog alla gånger att själv ha mina grejer hos mig, har aldrig förstått det där med att spara i moln och så. Det känns som om man inte bestämmer själv över sina saker.

Finns någon bra sajt att leta efter begagnad musik, motsvarighet till Bokbörsen? Känner mig så besviken nu.

Annons:
JMW
12/9/19, 2:07 PM
#1

Jag gjorde en sökning på Soundcloud och fick massa träffar på Trans-Siberian Orchestra.

Sindri
12/9/19, 2:34 PM
#2

Ja, men det finns inte de hela albumen som jag vill ha. Det är såklart  också bekvämast att ha allt på samma ställe istället för att hoppa mellan olika streamingtjänster.

Eller ha det i datorn .

Tant Grön
12/9/19, 2:37 PM
#3

Å dom är bra! Carol of the Bells - Trans-Siberian Orchestra

Upp till toppen
Annons: