Annons:
Etikettövrigt
Läst 499 ggr
Bianca Songcastle
4/5/20, 7:12 PM

Musik är mitt liv

Hej! Jag är en 10-åring som älskar att sjunga🙂 Jag vill verkligen satsa på musiken! Musik är mitt liv. Jag vill bli artist. Men vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag vill vara som Zara Larsson som vart upptäckt när hon var 10. Hur ska jag göra?❤️Nån som har ett tips?🙂❤️Skulle bli jätteglad om nån vill hjälpa mig❤️

Kram Moa

✨Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.✨

Annons:
Solrosfröet.
5/30/20, 9:02 AM
#1

Hm, det är ju väldigt svårt att bli känd, men att börja i en kör och öva på att sjunga svårare låtar är ett tips. Kanske kan du börja i en musikklass om det finns där du bor. Ofta behövs ett intagningsprov då de testar dina sång och rytm kunskaper. Men om du övar mycket klarar du det nog. 😊. Jag går i musikklass och det funkar jättebra, vi sjunger5 ggr i veckan och har en lektion för notläsning. Lycka till.

Bianca Songcastle
6/5/20, 6:43 PM
#2

Hej! Tack så jätte mycket för svar! Jag vet inte riktigt men ska fundera. På skolan har vi en kör och är med i den. Men jag ska kolla upp lite olika nu! Tack så mycket! 🙏

✨Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.✨

Solrosfröet.
6/6/20, 3:27 PM
#3

😃😃👍👍.

poprock.se
8/16/20, 4:31 PM
#4

Lyssna mycket på all möjlig musik. Tips lyssna på allt som finns på webbsidan poprock.se

Den har många olika typer av musik och artister där. Då får du bra inspiration. 

https://poprock.se/

Mvh/Nicklas

Bianca Songcastle
10/10/20, 8:40 PM
#5

Tack😊

✨Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.✨

Upp till toppen
Annons: