artist du vill se?
nytt år - nya konserter.
vem vill du gå och se?
själv vill jag se justin timberlake och lionel richie. men jag kommer att missa båda tyvärr.
Muse! :D

Jag vill se Bryan Adams, Green Day (men dom kommer väl inte ens till sverige?)
Kanske ska haka på min kompis till Fall out Boy (njaa..) :P
någon som har en lista på musiker som kommer till Sverige?

Skulle nog vilja se Scissor Sisters - såå bra, och Josh Groban - Underbar röst….! =P
Hm… System of a down kanske oxååå =D

The latin kings, Hardcore superstar, red hot chili peppers m.m
Åh jag skulle vilja se Metallica.
Skulle inte de komma till hultsfred??
Någon som vet??
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Skulle vilja se Bon Jovi, men kommer aldrig till skott. :-)

hmm,…svår fråga jag vill se allt haha=)
Skulle verkligen vilja se Gyllene tider igen men de skulle ju alderig mer ha konser. Men hoppas kan man alltid!
Sedan vill jag se U2..ååå det vill jag verkligen, har en dvd med en konser med han somär så jääävla bra. hm ursäkta språket.
Sedan vill jag se RAMONES,EDDIE MEDUZA och Roy orbisson, men de går ju inte men man kan ju alltid hoppas på att man får se dem i nästa liv.
E_hjo, jag har sett dom ;) ;)

Robbie Williams.
#3# Vet inte om jag har frågat detta innan men känner du Mikael och Ellen från Hjo? :P De är syskoN!

kiss! absolut! och bon jovi, men ingen av dem kommer komma till sverige
Nä men domiino har du hittat hit. =)
Ja kiss vore ju rätt coolt och se. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Jag skulle gärna vilja se Robbi Williams, Idol Markus, Rammstein och Backstreet Boys ;)
Idol Markus konsert är i April, den ska jag gå på ;)
Sen Rammstein tror jag inte ens kommer till Sverige :( Och Backstreet Boys, där har ju en av bandmedlemarna slutat :(
/ Sara & Casper

Metallica alla gånger :)
men det lär ju aldrig hända så jag får nöja med Lundell ett par gånger om året :)
Jag vill se mer Moneybrother! The Ark vore också kul att se. Dom ska ju släppa ny skiva i år sägs det.
Mvh // Johan

marilyn manson! och nine inch nails :)

#11 klart det handlar ju om mitt liv, musik! musik och illrar, kan det bli bättre?

#2 bryan adams var jag å såg i danmark i oktober (tror jag det var), han var i sverige med då! du missade något verkligen!
#15 manson vill jag med se igen.
korn har jag missat ett stort antal gånger så de är nästan högst på min lista!
vem vill jag INTE se?!
Dave Barnes, Ernie Halter, Yann Tiersen, Josh Groban, Westlife (Fråga inte haha), José Gonzalez, Ane Brun, Josh Rouse (igen), Jamie Cullum (igen!!), Howie Beck (igen haha), Matt Wertz, John Mayer. o mååånga fler :S

#7 jag skulle också jättegärna ha velat se Ramones, inte nu dock för utan Joey som sångare så skulle det nog bara kännas konstigt. :/ skulle kunna tänka mig att se Marky Ramone & the speedkings
jag skulle iallafall vilja se Clutch och Mastodon inom en snar framtid, dom är så bra! ska nog ner till Hamburg i slutet på februari och se Jedi Mind Tricks med min bror.

BON JOVI ! glömde å skriva honom men defintivt honom!
Josh Groban, sen skulle jag vilja se Britney faktiskt bara för att få se'na haha :P
my chemical romance i malmö!!!!! men f.n, för långt bort tkr mina föräldrar >:'( vill vara över 18!! Och så e det liksom på Gerards födelsedag också!! Dööör. Var på konserten i sthlm. Asbra :)

Våra tjejer vill till Malmö för att se #21 my chemical romance… men de är för unga för att åka själva (14 och 17 år) så vi löste problemet att hela familjen åker på en mini semester och passar samtidigt på att åka över till Köpenhamn. Det är bara tjejerna som ska gå på konserten
… trösta dig #21 att vår äldsta tjejen vill se dem i s-holm men fick inte ledigt från skolan och fick inte åka själv för oss.
Snoooooop.. ;)

Bubbelbubbel: Vaaaaaaaaa??? Har du!! oj… hur var dom live å så då??? =P
NinaToy: Ja, jag känner dom!! Åtminstonde Ellen, har gått i samma klass som henne i 10 år! =P
Pink Floyd
Genesis
#22 haha, ok :) men ändååå. Det är på gerards födelsedaaaag!!
:P

sitter o läser vilka ni vill se och inser att jag inte har den blekaste om vad det är för artister/grupper… *flin*
Skulle kunna döda för att få åka till London och se McFLY, har varit galen i dem i två år nu :(
Smile empty soul, Staind, Green day (igen), Lifehouse, Takida… finns massvis

#28 var bor du? det är ju inte speciellt dyrt att flyga till london. så det är bara att åka! :D
Alice in Chains! Och en massa mer..;P
Hade väldigt gärna velat vart på Hultsfredsfestivalen i somras om man säger så..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#27 om du inte vet vilka ´my chemical romance är har du kollat alldeles för lite på TV och lyssnat alldeles för lite på radio bandit ;P The black parade går ju hela tiden. dom även börjat spela en till låt fr den senaste skivan- Famous last words <3
åååh, eve, där väckte du något. lifehouse. my god. dom skulle jag verkligen vela se…

#32 det erkänner jag villigt att jag inte gjort :D
HAHAHA xD ^^

16# ska vi bilda klubb..? ;)
E_hjo, HELT FANTASTISKA ! :)
sjukt bra show, helt glada, helt underbara, tokskön publikkontakt, helt galna är dom med. du borde se dom om du kan, jag vill mer än gärna se dom en gång till. gärna på festival då igen…blir en helt annan sak där…

Men fyyy vad kuuuuul…!!
Vill också se!!!!! =P
Jag ska till Malmö 9/4 och se My Chemical Romance. Ska sjunga för Gerard som fyller 30. Längtar jättemycket!! :'DD
Sen skulle jag även vilja åka och se Fall Out Boy 20/3 i Sthlm, men tyvärr blir det nog ingenting. Får väl i stället hoppas på att de kommer tillbaka till sverige snart igen då ^^
#29 - Bor typ i sthlm..
#33 - Visst är de underbara??
lurvponnyn.vimeddjur.se
#41 "Kairos fjollor, titta på mig, jag ser ut som en tjej" ;)
Har sett dom live, alla var aspackade, vi var uppe på scen och körade med sångaren, folk gjorde stagedive… Osv :p
#41 & #42 Haha jo de är ju sköna. ;) Har också sett dem live, på Arvikafestivalen -05. Var lite småkul när jag och en kompis gick på campingen och småtrallade lite på början "Dromedar och kamel.." sen började ett gäng i ett camp i närheten skrika "..i ett tält utan el.." och ja.. dröjde inte länge innan Kairos fjollor hördes över hela campingen. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#40, jaa, det är dom verkligen, men jag har haft ett ganska långt uppehåll med dom nu, typ 3 år…:O
lyssnade på dom jättemycket för 4 år sen ungefär, men nu så har det trappats ner lite…men ibland kommer det tillbaka, skivorna ligger ju i säkerrt förvar såå….
Har i princip sett alla band som jag vill se och lyssnar på..fast jag ser dom gärna en gång till :) Föresten..Lost Prophets vore jävligt nice.
Är det någon som ska gå på Idol Markus konsert?
/ Sara & Casper
#46 Jag och syrran ska gå och se honom nu i februari här i sundsvall. Ska bli kul :)
#39, My chemical romance i malmö blir nog trevligt, men fall out boy kommer bli grymmast :)
#47 Okej, vad kul ^^
Jag och en kompis ska se honom i April, när han kommer till Sthlm :)
/ Sara & Casper
#49, Vart kommer han att sjunga då? , och vilket datum? (:

tja. ny här.
Jag skulle väldigt gärna vilja se chris cornell, Iron maiden, metallica, jamie cullum, jonny lang…..ja listan är låååååååång
någon gång kanske man får uppleva några av de man vill se =D
jag säger som #7: alla briljanta artister som gått ur tiden… ingen nämnd o ingen glömd
Och också några av dom bandkonstellationer/supergrupper som inte längre spelar ihop: bl.a. Cream, Blind Faith, Power Station, Glove, Smiths, Electronic, Imperiet, Depeche Mode (m Vince Clarke och Alan Wilder ;)
#39 ta med mig i en låda xD e lite lång dit för mig. Villa va vuxen, ha egna pengar *gnisslar tänder* Men fick iaf va med när dom va här i sthlm! :D

Rod Steward och Dolly Parton.
ah, där kom ett band till. Audioslave.

Roger Waters (Sthlm 27/4), Genesis (11/6 Helsingfors), Chris Cornell, Alice In Chains..
Önskar att Eric Clapton skulle kunna komma till Sverige. Han har skön musik tycker jag!
/ Sara & Casper
Cirkus Miramar!

Har sett my number one i somras! =) Dwight Yoakam!
Men skulle även vilja se ; Bonnie Tyler, Heather Myles, Alan Jackson, George Strait… =)
(Drömma går ju! hehe)
Det är aldrig fel att drömma. Nån gång kanske drömmen slår in :)
/ Sara & Casper
Önskar att jag fick så så otroligt många band att det är omöjligt, men många är inte direkt världskända band heller vilket gör det hela jobbigare.De som jag speciellt skulle vilja se är relient k och dashboard confessionals men även eve 6, 30 seconds to mars, acceptance, and then I turned seven, eleventyseven, family force 5 (eller komemr dem, hum, någon som vet? ), placebo så klart, RUFiO, secondhand serenade, smile empty soul, something sorporate, zebrahead osv osv
Ni får gjärna höra av er om ni hör något om att något av de banden ska komma hit ;) :)
Jag vill se Robbie Williams, Rod Stewart, Lionel Richie och Dolly Parton. Dolly Parton ska jag se i Globen 16 mars 

ja ska se in flames i lund rätt snart. de blir skoj. ja vet inte vilka andra bra band som ska spela i sverige men ja ska iaf gå på hultsfredsfestivalen…
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

aerosmith vill jag verkligen se inna jag/dom dör.
Jag vill seeeeeee Busta!! *hoppar upp och ner och viftar med händerna* ;)
Min dröm är att få gå på en Distillers- konsert! Gärna en lite mindre på typ en klubb eller så. Men vad som helst duger! Det grämer mi att de spelade på Sticky Fingers i Gbg när jag precis köpt min första Distillers-skiva. men då hade jag inte riktigt fattat hur bra de var, dessutom var jag alldeles för ung för att ha kunnat gå…
Länkar åt Juve.. :P http://metro.se/se/article/2007/02/09/09/5830-23/index.xml
Pink Floyd
Marillion (skall visserligen till deras listening party i Oslo den 27:e efter att min man vann en inbjudan) 
Thunder
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

oh ja pink floyd vore fan inte fel att se.

Vill se Green Day!!!!!!! Fast de kommer väl inte ens till Sverige på ett långt tag :(

Mando Diao kanske? Dom brukar vara bra live…
jUST D!! mando oxå ju :P Fast nu e det typ slutsålt om inte min syrras jvla kompis hade sabbat allt >:[
Skulle vilja att Eric Clapton kom till SVerige, han har riktigt skön musik :)
/ Sara & Casper
Jag ska se Fall out boy :D
The Eagles hade varit en dröm att få se.

bryan adams på christinehof i sommar. men inte för minst 500:-
Jag och min sambo älskar 50 talsmusik så vi var och såg Chuck Berry för någon månad sen i Malmö, ska dit igen om någon vecka och se Chris Christofferson, sen i April ska vi till Uddevalla (tror jag det var) och se på Elvis TCB band som kommer dit då, så det blir skoj!!
lifehouse…<3 enormt gryyyyymt duktiga :D
Vill se Alice in Chains.. Och Nirvana.. Nån som hänger med på gravplundring? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

the 69 eyes ska spela i malmö i maj.. jag vill seee! ja SKA se! :P
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

och asta kask.. :)
skrev ju lite högre upp att jag sett det mesta jag villse förutom Lost Prophets, och min dröm blir sann för dom ska spela på Groezrock Festival i Belgien 28:e april…så sjukt jävla kul!
skulle vilja se gyllene tider, så bra musik :).
Jag o min syrra vill åka till My chemical romance i göteborg nu
Vi och mamma håller nu på att övertala mupparna att jag ska få gå även fast jag e 12 

Har redan sett min drömspelning, Robbie Williams på Ullevi :)
Mando Diao e med bra live :). I sommar ska man se Justin Timberlake.
Hörde att Him skulle komma och ha konsert i Sverige.. "008 eller 2009 ;p Jippie. ^^
Nu ska jag dit, till göteborg :D å se my chemical romance m fl :P *tjatig*

ska se Hinder nu på fredag.
Skulle gärna vilja se Papa roach, någon som vet om de komemr till sverige?

För tillfället finns det en ända man jag skulle vilja se på scenen och det är Ola Salo :D Han är född för att stå på scenen ju!
Ska på en Aerosmith konsert i sommar och dom vill jag också se naturligtvis.
Jag vill se: MCR skulle gått men det va slutsålt när jag skulle beställa :( men har hört att dom ska koma till gbg i sommar,eller?
…och sedan The Rasmus skulle jag gärna vilja se igen =)
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
Håkan off course, även om jag har sett honom en hel del ;)
#91, dom spelar på pier pressure i göteborg den 1:a juli
jag är så bortskämd med konserter, sambon jobbar i kultur/nöjesbranchen (främst konserter) så det blir en hel del om lusten faller på.
Jag bara måste se Ozzy Osbourne i sommar, inte för att det är någon direkt idol men, jag vet inte, han är i Sverige, jag ska se honom! =)

Jag ville se mest av allt Sonata Arctica, sen Sabaton… <3

58# Jag har sett Cirkus Miramar!
Metallica, In flames, Ensiferum & Rammstein.
Vart jag tvungen att välja mellan dessa 4 skulle jag välja Rammstein. Deras scenshower verkar så underbara!
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
Jag skulle vilja se Madonna…..
Shakira hade jag gärna sett om jag hade kunnat.
#96 såg Rammstein i Hultsfred ett år, grymt alltså
Hade velat se Fall out boy, men hade jobb å skit som kom ivägen =//
Håkan skulle va grymt kul, även Tyler Hilton men han lär ju aldrig sätta sin fot på svensk mark haha ^^ Men önska kan man ju få göra :)
the Used, Taking Back Sunday och Rolling Stones mfl skulle jag vela se.
Skulle vilja gå på en Bys konsert också ^^ Dom är bra =D
Sen Eric Clapton också, han har helt underbar musik =D
/ Sara & Casper

#90 Jag är precis hemkommen efter en The Ark konsert i Göteborg, det går inte att beskriva känslan. Dom är bara fantastiska!!!!

Jag vill gå på Pier Pressure konserten.
Men det kan jag glömma, jag kommer inte in (för åldrsgränsen)
+ att det är SVINDYRT.
Jag vill se Simple Plan och Justin Timberlake. Drömma går ju ^^
Kram Hanna
Hanna
#102 lalalalala
xD

Skulle Johnny Cash fortfarande leva skulle jag defenetivt vilja se honom live, men i nuläget, hmm, Ebba grön. För tillfället ;D
/liiiiiina
#102, knappt 600 är ju inte dyrt för såpass många band man får se. skulle gladeligen betala den summan för enbart less than jake :) allt annat är bonus
som några andra skriver här skulle jag också vilja se metallica.. fast inte i den här tiden. på 80-talet hade varit kanon! när man ser dom nu blir man bara besviken :(
sen vill jag väldigt gärna se King Diamond och Manowar IGEN :D bästa konserterna jag varit på någonsin!!
Grave Digger vill jag också se. fan en jävla massa som jag vill se :(. Får väl se om det blir att dra till Wacken, då får man ju se lite av de bra banden iallafall :D

#101- håller med, såg dem i lördags. En fantastisk show! Musiken ekar fortfarandet i huvudet, idag måndag :)
Ska på Dir En Grey imorrn xD
Helena

ska på apocalyptica i oktober :D
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

Har sett The Refreshments i helgen så jag är nog ganska nöjd =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Europe, Bon Jovi, Melissa E, Nanne G är några som jag skulle vilja se. Finns många flera men lider av tillfälligt hjärnsläpp.
Jag ska se Polysong i kväll ;=)
Medarbetare på HBT ifokus

Green day

Ville se Justin T men var rädd att ligga på bb då, haha.
Förra året var jag på ROBBIE WILLIAMS o nästa gång han kommer till Sverige är jag given, längst fram vid kravallstaketet :D
Vill gärna se Kent igen..

Herreys……Diggi lo diggi lej alla tittar på mig.
Carola……..Du är och kommer förbli min främling.
The Pinks….Helena och Jag vilken låt Kommer ihåg hur man drlmde sig till sömns om en blondin som man sprang och gik med på öngen när man var 12….Tyv'rr hette hon ej Helena men linda. De gjorde n låt som hette LInda med LInda LInda du bara ler…Linda linda …
Det var tider det…
MEN PER GESSLE SÅG jag i somras här i Västerås…
DET var mäktigt !!!! No More Words
Per Kommer du till Västerås behöver du inga högtalare slå mig en signal*blink*

Herreys……Diggi lo diggi lej alla tittar på mig.
Carola……..Du är och kommer förbli min främling.
The Pinks….Helena och Jag vilken låt Kommer ihåg hur man drlmde sig till sömns om en blondin som man sprang och gik med på öngen när man var 12….Tyv'rr hette hon ej Helena men linda. De gjorde n låt som hette LInda med LInda LInda du bara ler…Linda linda …
Det var tider det…
MEN PER GESSLE SÅG jag i somras här i Västerås…
DET var mäktigt !!!! No More Words
Per Kommer du till Västerås behöver du inga högtalare slå mig en signal*blink*

Glömde en IDOLENRNAS idol men hoppas skaka tass med han i himmlen…
ELVIS…

Glömde en IDOLENRNAS idol men hoppas skaka tass med han i himmlen…
ELVIS…

Så länge jag får se Nationalteatern så där nångång ibland är jag nöjd och glad
Sonata Arctica. De kom ju till Stockhom, men kunde tyvärr inte gå…=(
Jag vill se Tokio Hotel om de ska komma till sverige.
Värd på Choklad iFokus

Jag skulle så gärna vilja se Queen… Rip Freddie…
Skulle ju vara kul att se dom med Paul Rodgers också men det är ju ändå inte samma sak…
Freddie Mercury hade den bästa röst någonsin. :)

Jag skulle vilja se när Ted Gärdestad sjöng Sol,vind och vatten!
#122 jag håller med dej! fasen vad jag vill se Queen! jag blir så arg att jag är född så sent ;P

#124 ja, man skulle ju vart född lite tidigare ja! :P Hihi

Black Sabbath med Ozzy som frontman, Deep Purple, Motörhead
finns ju massor man vill se ju.. Alice Cooper skulle vara kul att se om han skulle köra de äldre låtarna, karln är otroligt mångsidig så det skulle vara kul.
Sen, Rob Zombie. Ebba Grön hade varit kul att se men.. Dia Psalma för nostalgitripp..
skulle kunna radda upp en hel drös med band eller artister jag vill se, men då får jag ju sitta hela natten ju 
Jag är nöjd, har sett Metallica och det är den enda grupp jag velat se
Visst de låter inte som på 80-talet vilket är en nackdel för vissa låtar, men jag tycker klart att de är riktigt bra live ändå för sångarens röst håller och har kraft fortfarande etc.
Hade det varit för 30 år sen hade jag nog velat se lite fler, men de banden är så gamla nu och låter inte alls som förr.. Nu för tiden låter Deep Purple verkligen gubbigt, Kansas sångares röst är förstörd, Ozzy kan knappt ta en ren ton… ;) osv
vill se him :@
min kompis vill se rammstein. jag vill se the fray

har sett rammstein två gånger och förstår din kompis, dom är nåt man ska ha sett om man vill dö lycklig :P
H9/V9 Årsta AIK

Jag vill se Hawk Nelson =) =)

ska på KEEEEENT i februari, längtar!

Jag ska och se Iron maiden i Juli 2008!!!
Tjohoooo…… :D
//Zmulan
Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Det finns tre jag skulle vilja se och lysna på live.
Den första är Leonard Cohen *wow vilken artist* den andra är brasilianaren Joao Gilberto och den tredje är James Taylor.
Tyvärr är det nog ingen risk att jag får se någon av dom.

Van Halen

linkin park utan att tveka, grymma på scenen!
Finns såå många jag vill se, finns det ingen lista på vilka som ska spela nästa år?
Jag vill så himla gärna åka till London och se Mcfly!
Jag skulle kunna göra vad som helst för att få träffa dom! >.<
Och prata med dom! :'o

jag är sjukt sugen på Rage against the machine, men har inte råd att dra till hultsfred 
får trösta mig med thåström nu i sommar
H9/V9 Årsta AIK

Jag vill se Coldplay i höst, men det kommer förmodligen inte hända..
Sen skulle min dröm gå i uppfyllelse om Gorillaz skulle ha en konsert! Men in my dreams, lixom..

jag hade velat sett när nordman spelade i Falun men jag glömde att det var så jag missade det

THE ERROLS .
Muse, Red hot chilipeppers, linkin park en andra gång…
På Tisdag skall jag på MONSTER MAGNET! På Torsdag ska jag på Whitesnake/Def Leppard om jag fixar tickets
collie buddz,
gentleman (grönan 14 aug)

Jag skulle vilja se Metallica igen men de sista gångerna de varit i Sverige har jag inte lyckats få tag på en biljett
. Jag hoppas att de ska komma till Sweden Rock Festival. Jag såg dem flera gånger under 80-talet och i början på 90-talet sedan blev de för stora.
Jag skulle också vilja se Opeth, Candlemass (med Messiah på sång), Therion igen och Anathema, Pearl Jam,Black Sabbath (med Ozzy) och Soundgarden fast de finns ju tyvärr inte längre.
Och så längtar jag till Sweden Rock Festival 2009
.

OjOjOj Jag glömde ju Patti Smith! Hur jag nu kunde det? Hon har betytt oehört mycket för mig genom åren. Och hon betyder oehört mycket för seriösa kvinnliga musiker.
Jag har aldrig sett en konsert med henne och det vore en upplevelse.
Jag vill se SolarPowered People live. har just hittat en fantastisk låt&video av dom på youtube ( http://youtube.com/watch?v=Bqf9gbuSc_E )

Jag skulle vilja se Green day,Linkin Park och Tokio Hotel <3 =)
thin lizzy. jag får ju av uppenbara skäl nöja mig med en eller ett par live-dvd…
sen hade ju inte 'a day to remember', 'a kiss for jersey' eller 'life in your way' varit helt dödsdömt heller.
jisses, det finns hundra band till som skulle platsa men orka skriva? näe.
Tokio hotel!!
Coldplay, The Last Shadow Puppets och Bob Hund, typ.
Skulle vilja se My Chemical Romance, och Mindless Self Indulgence och många fler men de kommer ju inte… :/ Men jag ska iaf se Kill Hannah och Neverstore^^ <3

Tokio Hotel<3<3
Jag har sett dem flesta jag vill se faktiskt: Marilyn manson, korn, slayer, at the gates, in flames, mcqueen, ja och många fler
dock jag skulle gärna se courtney love… och brody dalle i nåt av hennes band. Otep hade varit grymt att få se.

Mando Diao, helt klart.
Green Day, och Panic! at the disco, hade inte heller suttit helt fel ^^

i #96 sa jag att jag ville se In flames - nu blir de av ^^
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Tokio hotel är dom enda jag vill se!<3<3<3

Jag ska gå och se mitt favoritband in flames i göteborg i höst, men efter det så står fields of the nephilim högst på listan över konserter jag skulle vilja se.

Var och såg Bruce Springsteen på Ullevi 5 Juli! Något jag hade längtat effter och aldrig kommer ångra! Underbart!
Hade velat se Iron Maiden med, men det gick inte :/
Sen skulle jag vilja se Coldplay :)
Noisuf-X vill jag se.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

pantera hade vart drömmen…

# 166 Ja, nu snodde du ju min dröm :), men jag håller med Pantera hade jag verkligen velat sett! Min sambo hann se dem och jag är så avundsjuk!

nehe, fy fasen vad avis jag blir på honom xD
vart såg han dom nånstans ? :D
GRYMT !!! :D
Jag vill, jag vill, jag vill se Brother Firetribe men de kommer väl inte heller till Sverige. Vet inte ens om de ska spela över huvud taget eftersom det bara är ett sidoprojekt och alla har fullt upp med sina "originalband". :(
Men självklart vill jag se Leverage också (vad som helst bara jag får höra Pekka Heino live) men antar att de inte heller kommer till Sverige…snålt tycker jag, det är ju inte så väldigt långt.. :)
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

aa, håller med dig på den punkten, lite snålt faktiskt.. :P

jag skulle kunna göra ungefär vad som helst för att få gå på Coldplay i sommar. Men det känns ju lite omöjligt när det är helt slutsålt. Jag vill, jag vill, jag vill. Annars skulle jag vilja gå på In Flames. Skulle de komma till Metal Town?
#171 In Flames gör bara en spelning i Sverige i år, och det är på Sweden Rock.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Ohoo! Jag vill gå på Sweden Rock i år! Missat det så många gånger nu, nu måste det väl ändå vara min tur!

in flames är riktigt kassa, förlåt men.. dom var mkt BÄTTRE förr .. nya skivan var riktigt kass :/ hade hoppats på mkt bättre :p
Har hört att den inte ska vara lika bra men har inte alls hört mycket från den… tror bara jag hört något litet smakprov på någon låt.. :P Kommer inte ens ihåg hur dne lät eller vad jag tyckte så det kan ju inte ha varit sådär väldigt imponerande… :/

nej , håller med :/

#168 Han såg Pantera i Solnahallen, men kommer inte ihåg när det var…. Men han sa att dem grymt bra då iaf! :)

nehe? :O , fy fan vad grymt! :D hälsa honom det :P

Jo jag hälsade det, han bara log :) Hmm, avundsjuk som man är! Men Dimebag var/är väl hans största favorit så jag missunnar ju honom knappast det :)

fyfan vad najs :D , dimebag RIP (L)
bon jovi vill jag se live. skulle vara en dröm som gick i uppfyllelse :|
Mvh Ida
www.krusfoto.se

Snorleif vore kul att se.

Jag är inte häftigare än att jag säger Winnerbäck :) och Miss Li, fast inte samtidigt. Tycker inte deras samarbete är någe att hylla direkt.
Carpe Diem

grymt sugen på metaltown i år.. var två år sen jag var där sist så det börjar rycka lite i öronen ^^
H9/V9 Årsta AIK
BlutEngel

Oh, icke att förglömma "The Killers".
Carpe Diem

Jag vill helst av allt se Jeff Buckley, men det går ju inte
Secondhand serenade, blink 182
Jag skulle allra helst villja se en konsär med Michael Jacksson hade varit så coolt! men vet inte om det skulle bli en besvikelse vet inte om han fortfarande got´it..
En kompis sa att det pratatades om att han skulle göra en turne i england bland annat?? men jag vat inte..
Sen om piar presuare blir av i år så sklle det vara väldigt kul=)
judas priest. Jag missar det för det är idag. Min kompis sak gå. Men jag är glad för hennes skull. I alla fall. Jag vill se lady gaga och katy perry. <:

jag vill se tokio hotel men vete inte om dom kommer till sverige i år
#192 ticnet kolla där
COLLIE BUDDZ

dom är bra
Jag vill, jag vill, jag vill se Kiss live! Jag bara måste se dem live! Att jag inte tänkte på dem tidigare.. :/ Har inte lyssnat på något annat än Kiss på över en vecka! :P

Pantera vill jag se..tyvärr går det inte 
H9/V9 Årsta AIK

michael jackson!
men att få tag på konsertbiljetter lär nog vara omöjligt.
som det ser ut nu så står väl Tiger Lou och Mando högst på listan, ska bara se om nån vill gå me mig:P
klassisarna hänger nog me på Mando, men Tiger… Shahin kanske…

Jag skulle vilja se en Michael Jackson konsert <333
Många. Men i dom här dagarna önskar man ju att man skulle få gå och se metallica.
Jag skulle vilja se 100 monkeys live! Mest bara för att Jackson Rathbone är med. Annars vill jag se min absoluta favorit Beyoncé men henne kommer jag se imorgon i Globen. 

Skulle vilja se Tool eller A Perfect Circle live bara för att få se Maynards galna dansande och beteende. :P Men dom är ju super band och han sjunger ju skitbra, så jag vill inte bara kolla för att han är konstig. :P
har nu sett collie buddz
och jag vill bara ha meer
Van Halen med original uppsättningen.

Gärna Metallica!
måste bara säga the cloud, så sköna killar åsås får man äran att totta på dem imorgon :D